Halaman

Tuesday, August 16, 2011

e-MaiL TerakhiR

Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama ALLAH swt, TT mulakan post


************************************************************************


Assalamualaikum WBT...

zura - zura, aku minta maaf bebyk yer kalu ko tersinggung perasaan masa kat uma...hehehhe....halal yea zura......zura yg suke masak, suke bergelak2 ngn aku, suke kejut aku pepagi, suke teman aku pegi kje balik kje,suke duduk uma ngn aku, suke makan ngn aku....tq....luv u.....kalu ade utang2 xbyr, bgtau kot2 terlupe....

anis - anis, kite minta maaf bebyk kalu tersinggung perasaan yea..halal semua yea...kalu ade utang2 kite terlupe, bgtau ek...tq nis....syg anis....

noor - noor, maafkan akak kalu tersinggung perasaan noor....huhu...suke kari mak noor...cium mak, ayah n kakak noor utk akak...ckp ngn diorg terima kasih bebyk.....ckp terima kasih kt ben gak....terima kasih bebyk......syg noor...

alang - lang, maafkan aku kalu tersinggung perasaan dan bt kelakuan yg xbest...huhuhu..tq sbb jd kawan yg memahami....kim slm syg kt wife....tq sbb suke bt gelak...hahahha..hahhaha...gelak je kje....

pali - pali, maafkan aku kalu tersinggung perasaan dan bt kelakuan yg xbest...huhuh...pali, bt kelakar selalu...korg laa menceriakan bio-ICt....nk gak suh kim slm kt 'WIFE' ko...hahahhaha!!!

zaini - zaini, maafkan aku kalu tersinggung perasaan dan bt kelakuan xbest.....huhu..tq sbb suke bg citer2 donlod...
hehhehe...zaini, kawen jgn lupe jemput aku yeaa....

rafiq - rafiq, maafkan aku kalu tersinggung perasaan kt ko ek...huhuh...tq gak sbb bg citer2 donlod...nk request boleh...nk citer TheNineLivesOfChloe tu...hehehe...tp nnt da abis season laa...hehehhe

zul - pakwe paling sopan...zul, maafkan sy ek kalu ade menyinggung perasaan zul...nnt jgn rindu2 sy k....hehehe....

kyan - kyan, maafkan sy kyan kalu tersinggung perasaan kyan sepanjang kt sini...semoga berjaya dgn sistem2 kite dulu...jgn risau, en.jak bagus sgt dlm didik n mgajar anak buah...hehheeh.....

Semoga Allah mengampuni dosa2 kite semua dibulan ramadhan nie.... Semoga Allah meberkati dan merahmati korang semua... Semoga Allah member rezeki yang melimpah ruah kt korang semua..semoga korang bahagia didunia dan selamat di akhirat~~~~~Tq atas hadiah..cantikk.....tq2!!!

Terima kasih kawan2 dan maafkan sy/aku/kite/akak......

PAYJA BINTI TAMSI
Penolong Pegawai Teknologi Maklumat
Institut Perubatan dan Pergigian Termaju

Insan Tersebut ialah :-

http://mabspay.blogspot.com/

(kanan sekali)